Olen parin päivän ajan tekstaillut erään l-naisen kanssa. Toisaalta hauskaa, välillä kiihottavaakin, mutta välillä täysin typerää. Mä en jaksa pidemmän päälle jaksa jauhaa seksiin liittyviä juttuja. Ja mitä iloa tuollaisesta kasvottomuudesta on lopulta, kun hän ainakin väittää olevansa kohtuullisen lähellä (alle 100 km). *Huoh* Liveseuraa sen pitäisi olla. Ja mieluummin fiksua. Täyttäkääpäs kaikki lukijat mun sähköpostilaatikkoni hengentuotteillanne... ;) (Tähän päivään mennessä en ole yhtään viestiä saanut.)

Opiskellutkin olen. Ihastuttava opettajani ei ehkä olekaan naisista kiinnostunut. *Toinen huoh.* Enkä edes osannut jutella hänen kanssa muusta kuin opiskelusta. Tylsä minä. :/ No enpä tiedä, oliko hänenkään keskustelunavauksensa nii-iin nerokas, kun hän kertoi, montako joululeivonnaista oli syönyt jo tänä vuonna. :)