Olin kaupungissa vapaalla  viikonlopun. Olin yksin, hetkittäin myös yksinäinen. Samassa tilaisuudessa minun kanssani oli ystäväni, jonka kanssa olen joskus harrastanut seksiä. Hän jutteli kyllä minun kanssani muutaman kerran päivän aikana, mutta piti etäisyyttä. Hänellä oli muita tuttavia paikalla ja hänen roolinsa oli tilaisuudessa ammattimaisempi kuin minulla. Illalla oli isot bileet, mutta en sielläkään saanut mentyä tähän naisporukkaan mukaan. Ei ollut intoa tutustua uusiin ihmisiin. Tunsin itseni ulkopuoliseksi ja lähdin aikaisin pois. Ei se oikeastaan harmittanut. Taas törmäsin siihen, että seksin jälkeen on vaikea pitää ystävyyttä yllä. Ystäväni ei edes tekstiviestiä perääni lähettänyt, ei seuraavanakaan päivänä. Olisin toivonut, että hän olisi edes kysynyt, minne katosin. :( Se siitä "ystävyydestä".