Töissä ja arjessa taas. Lomalla olin niin hupsu, että tuhlasin rahojani taas chat-touhuun. Ja pah. Tyhjää saa pyytämättäkin. Onhan se ihan makeaa, kun puhelimessa on 15 saapunutta viestiä (parhaimmillaan), mutta... Onneksi minulla on tekstiviestejä suosiva liittymä, joten vain ne seuranhakuviestit ovat maksullisia. Olen kuitenkin toivoton, mitä tulee seuranetsintään joltain treffipalstalta. Haluaisin ensisijaisesti jutella (= tekstata) jonkun järkevän ihmisen kanssa, eikä tietenkään haittaisi, jos hän olisi bi. - Ja nainen. En ole vielä(kään) lämmennyt ajatukselle (vieraasta) miesseurasta. - Suurin osa haluaa heti vain niitä viestejä, joissa heille tehdään sitä tai tätä ja nuollaan ja purraan sieltä sun täältä. Itse en sellaisia osaa/halua kirjoittaa. Enhän mä osaa edes puhua seksistä muuta kuin kliinisellä tai lasten korville sopivalla kielellä. Ujo, ujompi, ujoin. Monet seksiin liittyvät sanat ovat minun korvissani todella rumia.

--- Mutta silti, jotenkin chattaillessa netissä/wapissa tulee sellainen tunne, että jos olisi vaatimattomat 40 kg laihempi voisin tehdä mitä vaan ja kenen kanssa vaan. No, tuskin se omia haluja lisäisin, sitä vain tuntisi itsensä mielenkiintoisemmaksi ja haluttavammaksi muiden silmissä.