MIKSI...

...olen joka päivä myöhässä?

...avaimet ovat hukassa?

...annan lapsen vedättää minua?

...lapsi herää silloin, kun vanhemmat harrastavat seksiä?

....työmotivaationi on lähes nollassa?

...sataa lunta silloin, kun autoa ei ole ajettu talliin?

...huijaan itseäni muka tarkkailemalla painoani?

...en harrasta liikuntaa?

...olen viisaampi kuin pomoni?

...en löydä naisystävää?

...äiti kysyy tekstiviestillä, voiko soittaa?

...en uskalla ottaa lävistystä, vaikka haaveilen siitä?

...olen koukussa blogeihin ja sähköpostiin?

...olen mustasukkainen, jos joku esimerkiksi harrastajaporukassa saa enemmän huomiota kuin minä?

...appelsiinin kuoriminen on niin vaikeaa?

Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen... Tämä EI ole meemi! Mutta voit käyttää sitä hyväksesi, huijata, petkuttaa ja valehdella. It's up to you, darling.